Hälsat på Stefan...

Idag har jag hälsat på någon jag kände...
Trodde jag.
Men det var det inte.
Det var en kändis...

Jag var ute på promenix, kommer in på Kärleksstigen.
Hm...
Så vi möts och jag tänker febrilt, vem är det, vem är det???
Så hejar vi och ler och...
Vem är det????

Stefan Sundström...

Kom jag på när vi passerat varandra.
Nå´n jag känner...
Nä, inte direkt ;)
Men är man kändis så blir det väl så.
Att folk hejar för dom tror dom känner en, om man syns mycket.
Stefan har ju varit i tidningen som dragplåstret till "Rockskallen", så jag har sett hans fejs mycket på senaste tiden.
Alltså trodde jag naturligtvis att jag kände honom.
Nu är det dags för en försenad lunch.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0