Hockeymorsa.

Ok...
Jag har omvärderat mitt stöd till sonen vad gäller sonens ishockey.
Jag ska bli en närvarande hockeymorsa.
Jag har tagit detta beslut trots min ALLERGI för kyla i ishallen.
Jag överlever.
Men jag har insett att min son behöver mig som supporter ÄVEN HÄR.
Inte bara i resten av allt han gör.
Han VILL att jag ska vara där.
Alltså går jag.
Helt EGO är jag inte.


Sonen i full karriär.


Och i båset...

Jag har varit och köpt nytt garn idag.
Ett lila och ett brunt.
Och så köpte jag ett vitt garn, jag ska göra en solfjäderssjal till mig själv.
Nu har jag både tid och pengar ;) att göra lite snyggt till mig själv att visa upp.

Det har hänt massor idag.
Inget jag kan gå på här dock.
Kommer inte skriva mer nu för jag ska fortsätta på min vita sjal.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0