Inspirerad.

Läste på msn-nyheterna igår att Magdalena Graaf fått en blödning i hjärnan...
Fy så otäckt.
Jag vet inte hur många år yngre än mig hon är, men jag gissar på en 8 år sisådär.
Och tre barn.
Ung och mitt i karriären.
Jag hoppas hon blir frisk och helt återställd.

Förr var det bara gamlingar som fick cancer, stroke, Alzheimer.
Nu är det folk i ens egen ålder.
OCH YNGRE...
Där ser man vad VÄLFÄRD och STRESS kan leda till.
En förtidig död.

Så kom jag till jobbet igår.
Chifen sa :
" Åååh, Madde jag blev så glad när jag såg dig komma där ute med cykeln.
Jag har längtat efter dig... "

Jag har längtat efter dig oxå, sa jag :)

" Ja, och vet du, fortsatte hon,  jag blev så himla GODISINSPIRERAD nu när du kom... "

Jag gapskrattade...

Jaha, där ser man vilka känslor man kan väcka hos folk.
GODISINSPIRATION...
Det var en OVANLIG känsla att förmedla.
Men roligt och kul.
och NYTT...

Det är nog ingen annan av er läsare där ute som lyckats med det tror jag.
Isåfall, säg till...
Känns spännade att vara en GODISINPIRATÖR ;)
Undrar hur det kan komma sig????
Sticka lugnt från GODISGRISEN, nej INSPIRATÖREN var det visst....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0