Mackor...

Ingen spännade dag här direkt.
Efter min morgonpromenad hann jag precis hem.
Så kom sonens kompis.
Så ringde en klasskamrat till sonen och bjöd på kalas.
Klockan 17 samma dag, dvs idag...
Gör man så????
Vi fick sticka iväg allihopen till Lekstugan och försöka hitta en present.
Hem igen och jag fick fixa en sen lunch, hann blogga lite medans maten var i ugnen.

Så åt dom andra smarriga piroger.
Själv åt jag fisk & grönsaker.
För att få lite ordning på min hy.
Den är inte fin nu :(

Men så ikväll...
Jag fick tokspader och ville bara ha MACKOR!!!
Vi stod inne på Statoil och jag ville inte ens ha GODIS ( då har det gått långt ;)
Jag ville ha KÖPE-MACKOR.
Inte hembakt.
KÖPE-MACKOR med OST och SKINKA!!!!
Jag köpte ost.
Vi gick hem och jag tryckte i mig värsta DAGOBERT mackorna.
Sååååå GOTT!

Och så mycket salt att det var helt kriminellt!

Den hann inte gå mer än en halvtimme så blev HELA ANSIKTET fullt med knottror.
Jag har ont oxå då såklart, för det här blev verkligen värsta saltchocken.

Men jag var bara tvungen.
Ibland kan jag ruttna nå´t så in i bomben på att inte få äta vad jag vill.

För övrigt går mitt lilla, nya projekt framåt.
Det blir nog klart imorgon.
Jag testade min idé/projektet på min kompis och hennes familj igår.
Och sambon.
Det var INGEN som tyckte att det var ett KUL projekt.
Det blev platt fall och JAHA...
Asch, dom har ingen humor.
Jag säger bara :
LITE NYTÄNKANDE TACK!!

Vi får väl se vad ni tycker imorgon.
Bild kommer.
Nu ska jag sova.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0