Målinriktad.



ÄNTLIGEN..
Fröken Dumhuvud har äntligen fattat...
OCH tagit sig tid att lära sig hur jag ska få mitt NAMN på mina bilder...
Det var ju BUSENKELT...
Från och med nu, så om nån snor mina bilder så står det åtminstone mitt namn på.
Hurra :()
Synd bara att det skulle ta mig så djäkla lång tid att ORKA ta tag i det :(
Nästa projekt blir att få in mina egna bilder på Bloggframsidan.
Där det är blommor...

Idag är min mage NORMAL igen.
Tack & lov!
Jag har en platt siluett och inga trumpetsolon på G.
Känns skönt.
Men jag har ont i magen.
Det känns som träningsvärk.
Antar att magen "har" träningsvärk efter allt det där EXTRA JOBBANDET som den utsatts för...
Nog om den nu, allt är frid och fröjd igen ;)

Så frågade sonen mig igår :

" Mamma, kommer du på hockeyn på torsdag? "

Jag kände bara, Åååååh nej....
Jag vet inte,  jag tror jag jobbar.
( Gör jag inte )
Hur så, var det något speciellt ?
" Nä, men jag vill att du SKA KOMMA... "
( Det har min son ALDRIG sagt annars att han vill att jag ska vara med när han sportat, SNACKA om ÅGREN nudå )
GULP...
Ok, ja, men vi får se...
Jag kan nog fixa det kanske.
Jag ringer dig i veckan så kollar jag hur det ser ut...
( Kolla hur det ser ut, Oj, Madde-Chef måste kolla sitt späckade schema... )

SÅ KLART ATT JAG MÅSTE GÅ....
Trots att jag inte vill.

Men fy...
Ishallen, BURR, jag ryser av bara tanken.
Ja, men det är skärpning.
Han vill ju så gärna att jag kommer och han tycker att det är så kul....
Fotbollen, KOM TILLBAKA....
Det var iallafall lite varmare i Gråbo-gympasal...

Jag håller på att få TOKSPEL...
Mössan som jag ska försöka få ihop går inge bra.
Nu har jag precis avslutat och KASTAT mitt 4:e försök...
Mönstret är hur enkelt som helst, ändå blir det fel.
Jag blir galen när jag fattar, MEN ÄNDÅ INTE.
Sen känns garnet fel och storleken på nålen så jag måste exprimentera vidare med det också.

Och så är jag så SATANS otålig att jag vill att det ska gå NU!
MÅLINRIKTAD och envis när det gäller att få ett BRA resultat.
Men det är så jobbigt när jag måste börja om och om och om igen!

Jag ska ta en dusch, sätta mig i soffan börja om IGEN och sedan gå till jobbet.
Jobbar natt inatt.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0