På mailen...

Öppnade min hotmail nyss.
Jag hade fått " brev " igår, rätt sent...

" Va!!!!!
Inget inlägg idag?? "

Från min FAN-mailer...
Åååh, han har saknat mig :)
Kul att man är poppis med sin blogg ;)

Nä, det blev inget inlägg igår.
Jag förstår om du har saknat mig ;) men jag var för trött igår att skriva och hade ingen inspiration.
Ovanligt faktiskt.
Men som sagt, jag var för trött.
Hade knappt sovit natten innan.
Det blev ganska hackigt för mig för sambon hade svårt att sova.
Det var upp, ner, ut och in i sovrummet och han VÄCKTE mig flera gånger.

Igår på morgonen vaknade jag 07, gick upp kände mig ganska pigg.
Vid 11 gick jag nästan in i väggen.
Hur slut som helst.
Jag var tvungen att gå och lägga mig.
Sov TVÅ timmar mitt på blanka dagen.
Händer typ en gång vart 5:e år eller så....
Sen var det dags att gå till jobbet.

Så jag hann inte med något skrivande.

Så kollade jag tidningen igår.
Stod ingenting om bråket här utanför.
Kom till Chifen...
Inget i Allehanda heller, men där stod det däremot om en BILJAKT ( igen ) som hade pågått vid Endreväg.
Polisen hade fått PREJA in föraren i BUSBILEN för att inget allvarligt skulle hända fotgängare / boende.
Polisbilen var kvaddad...
Polisen hade fullt upp i fredags verkar det som.
Hu.

Jag säger som Karin skrev i sin kommentar på mitt inlägg om bråket här på Söderväg,
 Vad händer?????

Idag blir det bio med sonen och kompisar till oss.
Vi ska se " The tale of Desperaux " , sen blir det fika på Bageriet.
Lite söndagsmys för två mammor och barn.

MIN vita sjal är snart klar.
Jag jobbar på som TUSAN, för jag vill ha på mig den snarast.
Den blir finfin och jag ÄLSKAR verkligen "Solfjädersmodellen" på sjal.
Och garnet är jag så glad att jag fick tag på 4 nystan i vitt.
Det finns nämnligen inte längre hos tillverkaren, man måste ha tur om man ska hitta någon som har några nystan sparade :)
Och det hade jag!!!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0