Snyggare än förväntat.





Idag blev jag faktiskt förvånad...
När jag fick upp sjalen på provdockan tyckte jag att sjalen blev snyggare än jag förväntat mig...
Söt-hippie-fin.
Hm.
Till och med så härlig att jag skulle vilja ha den själv.
Men jag har ingen jacka att matcha ihop den med och man bygger ingen bizniz på att göra allt till sig själv ;)

Så till sonen.
Han är som ett LitetStort plåster på mig...
Han behöver...
Ja, ni som känner mig VET VAD HAN BEHÖVER, n´es pas????
INATT vaknade jag av att han stod vid min sängkant.
Så lyfte han bara på täcket och kröp ihop brevid mig som en liten boll.
Det har han inte gjort nattetid på BRA MÅNGA ÅR kan jag säga!!!!
Ja, vad gör man...
Jag är ARG idag.
Så in i bomben.
Så jag SKITER faktiskt i att jag skriver så här just nu.
Jag önskar att man kunde prioritera LIKA.
Men det kan man tydligen INTE...

Nu ska jag hoppa i duschen och sticka till jobbet.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Jag veeet jag borde inte sola... (stängde iaf av ansiktskanonen men å andra sidan - man dör väl av hudcancer oavset...)



Du undrade om att designa bloggen! http://www.designadinblogg.se/



Kramkram!

2009-01-28 @ 16:57:50
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself..

Hejhopp! Tack för tipset om att designa bloggen. Jag ska in o kolla. Kramis

2009-01-30 @ 09:24:18
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0