Vårfåglar.

Idag blev det en promenad.
Samma runda som sist ( som alltid ;), men mycket trevligare.
Lite sol som försökte tränga sig fram, vindstilla och VÅRFÅGLAR som kvittrade "hemtrevligt".
Jag tänkte:
Det blir ingen mer snö...
Hurra :()
Jag bara har det på känn.
Iallafall ingen snö som ligger kvar.

Jag känner att sen min tonsilloperation har jag inte riktigt kommit igång med min träning ordentligt.
Nu måste jag SCHEMALÄGGA mig själv och bli mer diciplinerad för att komma igång.
En till två gånger i veckan är ALLDELES FÖR LITE.
Och inte jag.
Dags för skärpning, bestämde jag mig för idag.
Mer FOKUS och hårdare tag.
Basta.

Idag har jag P-möte på dagordningen.

Alltså, jag har lust att skolka men det kan jag inte.
Alldeles för mycket att ta upp och handledning.
Går inte att missa, TYVÄRR.
Annars hade det varit GULDLÄGE.

Våran Chef är forfarande bortrest och jag skulle ha kunnat " Känt mig lite dålig "  ( Förlåt Nettan, om du nu läser det här ;) , men det går bara inte.
Kanske jag smiter tidigare om det går.
Jag hoppas någon annan känner sig lite pigg på den idén.
Jag är mentalt dränerad och vill göra annat.
Uppiggande saker.
Nu är det duschdags.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0