Björkis, pool och bad...

Jag måste börja med lite BRATS-UPPFÖRANDE...

Sambon kör ju limon nu...
Inatt körde han ett "SVÄNG-GÄNG" som spillde ner hela mattan där bak med...
RÖDVIN...

Hörde jag ett " Oink, Oink" eller????
Värre än svin, det var ju det jag sa.
Så nu luktar det BILLIG FYLLA i hela bilen.
Najs ;(

Idag stack vi till Björkis.
Det blev pool, bad och EN KÄNDIS!!!!!!
Vi åkte ståndsmässigt i limon.
Jag satt BAK för att slippa synas, jag har lärt mig det där nu, och så slipper man bli utittad.
Moster Puff satt fram längst fram ;)

Det var jag, sambon, morsan, sonen, moster och kusinbarn.
Och så mötte Nybyggarna upp vid poolen.

Och gissa vem som var där...

Tony Irvings FAVORIT i "Let´s Dance" i vintras.
Han som var så SEXIG och hade VÄRLDENS SNYGGASTE RUMPA...
Enligt Tony då ;)
" Världens Starkaste Man " med familj.
Magnus Samuelsson i egen hög person.

Sonen höll på att svimma!!!!
"Nä, nu dör jag, nä, nu dör jag..."
Var det enda han kunde få ur sig ;)



Bakom sonen som hoppar i plurret, i RÖD TRÖJA och keps, liggandes på en solstol, ligger Tony Irvings VÅTASTE DRÖM...
Magnus!

Jag satt EN HEL EFTERMIDDAG  och repade mod, för att fråga om jag fick ta en bild på honom och sonen.

Ville liksom inte störa när han hade familjen omkring sig.
Men så på sluttampen kom han själv och gick in i receptionen och DÅ...
Tänkte jag att NU frågar jag honom...
Då tvekade helt plötsligt sonen...
Medans jag körde ÖVERTALNINGS KAMPANJ så hann " Herr Stark" in i sin husbil...
Och lämna Björkis...

Djäklars!!!!
Men, men, jag har han på bild, i bakgrunden, PÅ HÅLL!!!!
Alltid något =)

Nu till lite badbilder:



Sambon och sonen.









Åsso JAG i plurret...

Och JAG som tyckte jag såg så brun ut igår!!!!
Jag är mer lik ETT SPÖKE, ett levande LIK ser det ut som.
Fasen ;)

Jag är iallafall brun för att vara JAG just nu!!!
Nu är jag snart klar med min NYA lilla skapelse, en CAPE.
Jag återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0