Från klarhet till klarhet =)

Nu får ni ursäkta mig, men nu blir det SKRYT igen...

Ja, skryter ingen annan om mig så gör jag det själv ;)
Igår fick jag en liten snilleblixt TILL, förutom mitt nya projekt.

Jag har ju gått och grunnat på det där med en VIT VÄGG.
Som jag behöver hitta för att kunna fota neutrala foton, på modeller och mina sjalar.

Så igår.
Som den Professor Baltazar jag är, bara jag får tänka lite.

JAG HAR JU FÖR FAN en VÄGG SJÄLV!!!!!!
I garaget, min kommande verkstad.
En egen STOR, VIT, SKITBRA, fotobakgrund!!!
Bara jag målar på lite ny vit färg!

Sicket djäkla SPÅN jag är som inte har kommit på det förrens NU!!!!
Herregud!
Jag blev ju helt ÖVERLYCKLIG när jag kom på att jag hade en egen vägg.
Vilka MÖJLIGHETER.
Jag kan bara plocka sjal från boden, klä min modell utan att dom blir iakttagna och framför allt...
Jag är OBEROENDE VÄDRET =)

Det är ju så djävla (förlåt ;) BRA, att  jag bara HOPPAR av glädje!

Så berättade jag för sambon om mina planer, och att jag skulle ta tag i det imorgon.
Men egentligen, VARFÖR IMORGON, när jag ska på röntgen med sonen?
Jag har ju inget att göra idag.
Jag satte igång och började röja och städa.
Så nu är det till HÄLFTEN klart.

Sopade väggar och dammsög väggar fritt från spindelnät.
Och satte igång och målade väggen!





Åsso jag också :)

Nu är bilden då såklart lite suddigt för jag ställde inte om kameran men jag kan fota och ha en vit vägg med lite struktur som bakgrund.
Egentligen borde jag ha fyllt i lite skador i väggen, med det får bli till nästa år.
Det går att undvika att få med dom om jag ställer modellen rätt.
FAAAAAN vad jag är glad idag.
Och så ska jag städa klart garaget och flytta ut lite målarprylar.
Något för eftermiddagen imorgon.

Nu ska jag gå på cirkus.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0