Garaget klart!

Nu är min lilla konstnärsstudio klar :)

Inte SNICKERIMÅLAT men SVABBAT över med lite färg på hyllorna också så det ser LITE fräschare ut!
Jag höll på i 2 ½ timme.



Hyllorna på höger sida vita.



Å hyllorna på vänster sida.
Väggen ser ju däremot ut som "Hej-kom-och-hjälp-mig" men det ÄR SKIT SAK SAMMA!
Nu är det relativt rent och färdigt att användas :)

Imorgon ska jag plocka ut lite målargrejor.
Idag...
Orkar jag inte ett dugg mer.
Jag virkar bersån.
För det är ju SMÄLLHETT och fuktigt som bara den.

Har varit duktig och ringt till stället där jag sökt nytt jobb.
Inget svar, men jag lämnade ett meddelande.
Varit på Granngården och handlat halm.
Svindyrt:(
Men nöden har ingen lag.
Och INTET NYTT FRÅN BB!

Jag virkar lite till och AVUNDAS INTE min kanske värkande och krystande bästis.
Fast lite ändå.
Efter värkarna;)
Tillbaka till bersån för HÄR INNE står jag inte ut.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0