Golv klart!

Fotostudiogolv klart!!!

Blir bra som fan det här!
Suddig bild, men jag hann inte ta bättre.
Ville upp och blogga innan vi skall iväg ;)



Så ska jag måla mer vitt på väggen när golvet torkat  :)

Så det blir jämt.
KAN vara så att färgen släpper...
Jag var lite osäker på om det verkligen var torrt på golvet.
Fuktskadat???
Ja, ja det visar sig.
Annars blir det andra lösningar :)

Målade med oljefärg iallafall, för det är lite mer hållbart.
Längre torktid, så det blir inget foto idag.

Ännu mer MÖJLIGHETER poppar upp i skallen på mig...

Fasen, det här blir KANON!!!!
Hänga upp tyg vid olika fototillfällen!
Mattor vid olika fototillfällen!
Vem behöver FOTOUTBILDNING och fotokurser????
Inte jag iallafall.
Jag lär mig under tiden.

Det här har jag hållit på med sedan min första KONICA POP kamera ;)
Jag är inte PROFFS, jag är...
PASSIONERAD!!!!!
Räcker gott å väl för mig!

Är det inte stickning, virkning, kaniner eller vad faaan som helst...
Det finns ju BÖCKER och nätet...
Och att PRÖVA sig fram.

Faaaan vad BRA jag ÄR ;)
( ha, ha, ha )

Och så när det är ordentligt tillfräschat i garaget...
Då har vi ett EXTRA rum att kunna duka upp i, om det blir regnväder, när man bestämt GRILLKVÄLL!
Vi gjorde ju så en midsommarafton för något år sedan, men då var garaget fullproppat med prylar.
Nu är det TOMT, nästan...
Så bord och stolar får plats om det behövs.
Kanoners det med :)

Rena rama ERNST-FASONER här:
" Ett rum, med MÅNGA MÖJLIGHTER!"
Nu blir det röntgen, HÅLL TUMMARNA för sonen.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0