Jag blev arg.

Jag blev arg...

På röntgen idag.
Pitbulljobbig och arg ;)

Vi kom dit och dom röntgade.

Så fick vi vänta.
Så ville dom ta ännu flera bilder.
Ok.
Och jag ville veta svaret pronto...
Fick jag inte.

Men om ni tar fler bilder, vad innebär det?
Då kan väl åtminstone säga om det ÄR BRA ELLER DÅLIGT?
Nix...
Det hade varit en del diskuterade med personer INNAN han var klar också.
Jag fick INTE min vilja igenom och blev SUR som FAN!

Efter Las åkte vi ner till glassbaren.
Det blev Bananbåt för sonen.
Mjukglass med lakritsströssel och STOR VÅFFLA för mig.
Alltså en sådan där STOR-STOR våffla.
Den var som både frukost, lunch och middag, allt i ett ;)
Jag var LÄTT ILLAMÅENDE efter.
Sambon tog...
?
Ingen aning.

Sonen fick ett extra dygn här, för hans pappa skulle göra annat.
Ingen blir gladare än jag då såklart.
Ett extra dygn tackar jag ju inte nej till!
Bara det inte NALLAS från nästa vecka som blir min.
Men det gör det INTE.

Så bara TROR jag...
Gissar jag...
Att det kommer en BRA typ av turister nu.
Vad gäller min lilla Sjal-bizniz.

Jag stod ute och kollade när bilarna kom med eftermiddagsbåten förut.
Jag såg folk sitta och peka och titta på mina skyltar ut mot vägen.
" Titta där, kolla där ..."
Läppläste jag på folk som åkte SAKTA förbi.
Hittar bara EN eller TVÅ hit så BLIR jag glad :)
Som sagt, BRA turister, RÄTT turister...
För mig ;)

Nu ska vi snart äta.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0