Nya dag, nya idéer.

Jag har vaknat...

Tänkt...
Ny dag, nya idéer.
Jag måste måla en liten remsa golv i garaget också.
Svart, vitt eller grått?????
Jag funderar så det KNAKAR.
Skall snart gå ut och se vad som funkar.
Och städa lite till.

SOL idag, men det blir GARAGET, sjukhuset och GARAGET igen.
Eller så ska jag kolla om granntösen är hemma och fota henne.
Som ett litet PILOT PROJEKT ;)
För att se hur det funkar med min FOTOSTUDIO:)
Hm...
Ja, vi får se...

Jag är HELT speedad, känns det som.
Jag har VERKLIGEN inte tid att börja jobba den 4 augusti kan jag säga.
Jag har ANNAT på gång...

Nä, det har jag inte men KONSTNÄRLIGT på gång iallafall ;)
Nu...
Ska jag ut i garaget.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0