Poncho till den födande bästisen!

Idag har jag inte gjort många KNOP efter att jag satte mig i trädgården och började virka...

Jag har helt enkelt inte orkat.
Huvudvärk och HUR TRÖTT SOM HELST!
SOVTRÖTT!
Måste vara vädret.
Skippade After Beachen med brudarna och såg till att bli klar med...
Ponchon till den födande bästisen.
Kändes lite mer PRIO än att stå och lyssna på sitt favvoband UTAN ORK idag.

Så hon har något att värma tuttarna med ;)
Man måste ju passa sig för mjölkstockning även om det är varmt.
Det kan vara kallt för tuttarna ändå ;)







Jag hoppas hon blir glad, men det blir hon nog...
Hon är ju i vanliga fall min bästa kund...
På tiden hon får lite RABATT / gratis "stuff"  för god sponsring av min verksamhet ;)

Och på tal om KNOP då´ra...
Klockan 13 ca ringer en annan bästis och undrar om jag hört nyheterna...
Ähum...
Nä...
Det hade jag ju inte, jag lyssnade på SKVALKANAL och hade hört NADA nyheter.
Gotlandfärjorna har krockat i Nynäs, tjoar hon upprört!!!!
Va???
På med Gotlandsradion och så har vi hållit oss uppdaterade hela eftermiddagen.

Fy fasen vad läskigt!!!
Och vi som ska till Skara i augusti.
Har jag mindre lust med nu kan jag säga.
Usch.
Nä, nu vill jag HELST snöa in mig för gott på GOTLAND, och inte åka NÅGONSTANS alls.
Och så ska vi till Stockholm i oktober och gå på musikal med sonen och vänner.
Båtfärd igen.
IRK!
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0