Pretty in Pink...

Ikväll är jag RIKTIGT HÄRSKEN här...

Och hoppas att jag sover, när sambon kommer hem.
Man kan inte vara SAMS jämt, och just nu känner jag mig EXTREMT LÅNGSINT!!!
Extremt, extremt ARG.
Handlar om lite "HUSLIGA SAKER" typ.
Vilket är det NÄSTAN ENDA vi bråkar om...
Nästan.
Och så lite dygnrytm kan vi slänga in i degen.
Och jag känner mig som en MORSA.

BLÄÄÄÄÄ!

Jag sover väl bort det FÖRHOPPNINGSVIS ;(

Annars...
Jo då, jag virkar.
Jag har insett att jag är Pretty In Pink.
Kolla här :



Idag...

Hur fasen kunde jag matcha ihop denna outfit...
Svart klänning med rosa och vita blommor.
Brun kofta med rosa och vitt.
Och så håller jag på med den där ponchon till mig själv...

I rosa...

Och jag fick för mig att garnet var CERISE, men det var det ju inte.
Det var KARAMELLROSA.
Hm.
Bad Taste...
Yes, jag är den första att tycka det också men jag ska matcha ihop den med jeans och vita blusar.
Så det inte blir FÖR "TACKY".
Jag räknar med att bli klar ikväll.
Då har jag NOG klarat av 2 ponchos och en sjal på en vecka.
Bra jobbat Österholm :)

Nu ska jag fortsätta virka.
Och tänka SNÄLLA TANKAR.
Imorgon kommer sonen, ÄNTLIGEN!!!!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0