Puffy eyes...

Imorgon kommer jag ha VERY PUFFY EYES...

Det vill säga väldigt SVULLNA ögon!
Jag kan KNAPPT se nu, så svullen är jag.
Vi såg Allsång på Skansen.
Sedan gick vi över till macken och hyrde "Marley & jag."
Dumt.

Jag har GRINAT som faaaan här!

Egentligen ingen höjdarfilm men har man RÄTT NYLIGEN ( ja, jag vet att det är ett tag sen nu, men iallafall ) tagit bort sin egen hund så...
USCH.
Det var som att trycka på en knapp, tårarna bara FORSADE och jag såg bara mig själv och Flisan!
Fy, jag kan inte ens TÄNKA på det utan att börja tjuta!

Sa här till sambon att om jag NÅGONSIN får för mig att skaffa hund igen så SKJUT MIG I HUVUDET!

Jag vill inte ha hund.
Det är hemskt när man INTE KÄNNER SIG FÄRDIG med att vara HUNDÄGARE och hunden blir sjuk!
Och man måste ta livet av den.
Eller att den dör av ålderdom.
Man vill ju för tusan att hunden ska leva lika länge som en själv!
Och det gör dom ju i-och-för-sig...
Fast i HUNDÅR!!!!
Och i våra år är det typ 15-16 år.
Eller som Flisan, bara 14 år.

Fy fasen.
Nä, aldrig mer hund!

Imorgon lär jag få gå med SOLBRILLOR hela dagen.

Vare sig det är SOL eller inte.
Jag kommer se ut som en KINES med JÄTTEPÅSAR under ögonen.
Jag kommer behöva en BH till ögonen.
Nu ska jag gå och sova.
Det här var ALLDELES för sorgligt för MIN SMAK!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0