SLÄPPA TAGET ;)

Jag har degat hela dagen.

Eller vi var på Granngården och köpte halm.
Svindyrt men bättre än inget.
Jag måste hitta en BONDE...

Så har jag ju inte degat direkt.
Jag virkar faktiskt =)

Nu ringde en komps och ville se film.
Fine, sa jag, BARA DU KOMMER HIT!
Tant Madde är cementerad med häcken fast i soffan.
Hon kommer med film och bullar, JIPPIE!!!!

Så bestämde jag mig för att börja träna...
Leo...
Jag har läst på lite om kaniner och har lärt mig följande:
Inte för mycket pellets för då blir kaninerna ÖVERVIKTIGA!
Frukt och grönsaker och mycket HÖ!
Check...
Kaninen behöver mycket motion.
Check...
Så idag var jag djärv och ska börja träna kaninen att ha ska få skutta ut och runt i rummet.
Under övervakning från mig ;)
Så han inte gnager sönder en elledning och dör.
Jag öppnade buren och....
SHIT, vilken fart det blev.

I BUREN!!!!!

Han har skuttat, hoppat, stampat, stått på två ben och yrt runt som en galning...
Men hoppat ur buren, nej det vågade han inte!
Leo får ta det i sin takt ;)
När han är mogen så får han skutta ut lite.
Och jag släpper taget lite, ungefär som med sonen...
Lite frihet måste dom ju ha ;)









Ååååh, min lille CUTIE!!!!!
Vill man inte pussa ihjäl honom, så säg ;)
Kolla vilken "MAN" han har fått.

Nu ska jag fixa lite kaffe, min INSATS för kvällen!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0