Sömn är bra :)

Ny dag, nya tag!!!!

Tänk vad lite sömn kan göra ibland.
Igår kändes det som en riktig skit-skitdag, idag har inte dagen börjat ännu så JAG FÅR SE ;)

Satt och virkade ganska sent igårkvälls.
Jag måste fixa mer garn idag och HOPPAS på att garnet finns hemma...
Annars måste jag börja om, igen.
Men jag får lov att säga att den sjalen jag håller på med nu är bland det SKIRASTE jag har gjort.
Det blir spets-skirt.
Förhoppningsvis inte FÖR barnovänligt.
Men det funkar nog, om jag känner lilla tjejen som ska ha den rätt, vill hon ha mjukt och flickigt ;)

Mitt "schema" för idag ser ut som följer:

Fixa garn så fort affärren öppnar.
Virka lite.
Åka till veterinären med Leo.
Ringa sonen.
Virka lite till.
Och ikväll ska jag ut och äta med mina arbetskompisar :)
Ser jag verkligen framemot!

Alltså, ganska lugnt, lite jobb (virkningen då ;), lite nytta och sedan mingel!
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0