We are at WAR!!!!!!

Nu är det officiellt...

We are at WAR!!!!!!
Jag och kaninen alltså.

Kaninen har bytt STRATEGI, han är liksom djävligt SMART för att vara KANIN!!!!

Förut har han suttit och gnagt på stolen NÄRMAST vardagsrummet.
Samma stol har varit UTSATT.
Så har vi ju "tjafsat" lite om det där med stolsgnagandet.
Noll påverkan på Leo.
Som jag skrev sist...
Han skiter högaktningsfullt i mina dyra, fina gamla stolar, dom är finemang att vässa tänderna på!

Nu har Leo kommit på att om han tar stolen LÄNGST BORT från vardagsrummet, så ser inte den där DJÄVLA HÄXAN lika bra...

Men det såg jag NYSS!
Jag tänkte :
Vad fan sitter han och trycker därborta i hörnet för?
Hela TIDEN...
Hm...
Gick närmare...
Gnag, gnag, gnag...

"Ooops...
Kom du på mig nu, faaaaan!"
Tänkte nog Leo och slutade tvärt när jag kom sättandes ;(

Jag tog på mig Professor Balthazar-mössan och...
Ut med hälften av stolarna på golvet så ser jag lättare vad han pysslar med, och han har fortfarande lite HOPPHINDER!!!!



Leo vart inte helt nöjd med mitt ARRANGEMANG!

" Vad FAAAAN har du gjort?
Det är ju MINA stolar!
Det här är inte RÄTTVIST!
Faaan vad taskigt... "

Ja, där sitter han den lille fjanten och är helt VILSE I PANNKAKAN!
HA!!!!
Fattar ingenting och bara stirrar på sina GNAG-OFFER!
Kan han gott göra!
Skärper han inte till sig nu så blir det ÄNNU hårdare STRAFF ;)

I KRIG och KÄRLEK är ALLT tillåtet!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0