Blandad, härlig dag!

Börjar med lite bilder på våran lille kanin.
Han har varit ute för första gången i sin "Canina Sunwing Resort" ;)

And...
He likes it!!!!!
Det första han gjorde var att sträcka ut sig och gassa i solen.
Som en sann Sunwing-resort-charter-resenär ;)
Lookie, lookie...





Så TÖÖÖT...

Jag har upptäckt att Leo är en kanin med FLUNDREÖGON!!!
Han ser så rolig ut med med sina små "Marty Feldman-utstående-ögon" som ser åt alla håll.
He´s so charmig ;)
Nog om kaninen nu.

Vi har varit i trädgården hela dagen.
På eftermiddagen åkte vi till kompisar i tofta och blev bjudna på mat.
Min köttbit...



Var lite i minsta laget...
Jag blev inte riktigt mätt...
BARA SKOJAR!!!!!
Herregud, det var faktiskt den största köttbit jag någonsin ätit.
En hel Flintastek själv...
Nästan.
Ja här snålades det inte på resurser.
Till var det färskpotatis, sallad, grillad tomat, sparris, morötter, vitlökssmör, bearnaisesås, baguette.
Vet inte om jag har glömt något men bara köttbiten hade räckt ;)

Färska jordgubbar, grädde och glass till efterrätt.
Och godis på det.
Igår var jag gravid i 8:e månaden.
Idag är jag gravid i 19:e månaden ;)

Och appropå gravid.
Min kompis kan få barn typ när som helst...
Hon visade mig sina ben idag.
Jag kunde tyvärr inte hålla masken och säga att jag inte tyckte att det var så farligt.
Min vän brukar "i ogravida fall " ha väldigt beniga fötter och ben nertill.
Nu, ja, TRÄDSTOCKAR!

Jag skrattade tyvärr, REJÄLT.
Min vän både skattade och led.
" Du får fota och lägga ut på bloggen... "
... Sa hon innan jag ens frågat ;)

Så här kommer ett par rejält svullna, supergravida ben och fötter.





Uppblåst gummihandske / gummifot kanske ;)
Hennes fötter får mig att tycka att en kanin är FULLT TILLRÄCKLIGT i bebisväg ;)

Nu är det läggdags.
Jag är som vanligt helt slut.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0