Delikatess Denny!

Alla har vi olika roller i detta hemmet...

Sambon, han är en DELIKATESS...
Tycker Leo.
Igår, under Allsången så låg Leo ooch gosade med mig.
När sambon skulle se fotboll lämpade jag över Leo på sambon.

Leo började direkt äta (???;) på armhåren igen.
Så försökte han slappna av lite, låg en stund, men efter ett tag så var det dags igen.
Han vill liksom äta på sambon...
Jag blev full i skratt och döpte sambon till "Delikatess Denny".

Igår, så tyckte sambon, precis som jag att vi skulle ha döpt Leo till Marty!
Han har ju så utstående ögon så han kan se runt HÖRN, sa sambon.
Periskop-ögon.
Asgarv, minst sagt...
Som jag skrev härom dagen, han är väldigt lik den där skådespelaren som hade haft struma, Marty Feldman.
Han hade liksom lite utstående ögon som såg åt olika håll.
Leo är otroligt lik honom :)

Idag är det min sista arbetsdag innan semestern.
Känns skumt i år.
Man vet ju inte riktigt hur det blir...
Jag ska försöka att inte tänka FÖR MYCKET på arbetsfrågor när jag går av idag...

Så älskar jag VÄDERGUBBEN på Tv 4 idag.
Det har ju varit en hel del HAT under juni så fort han har dykt upp i rutan.
Regn, regn, regn...
Nu är det HÖGTRYCK som gäller!!!
PERFEKT!!!!
Som sagt, min semester börjar PRICK 16.15 idag :)
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söt han är er nye familjemedlem! Hoppas att du kan koppla bort jobbet nu under semestern, det verkar vara lite stökigt... ha en skön första semesterkväll!

2009-06-24 @ 17:16:47
URL: http://alltkreativt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0