Familjekväll!

Här har vi haft VÄRSTA FAMILJEKVÄLLEN!
Not.

Det började bra med middag ihop iallafall.
Sen satte jag mig framför tv´n i vardagsrummet och såg repriser på Desperata Hemmafruar & Grey´s Anatomi ;) bla..
Sambon la sig i sovrummet och såg tennis.

Sonen har suttit framför datorn och kollat VALDA DELAR ur Star Wars.
När jag kommer och kollar VAD han tittar på, är det när Anakin Skywalker hamnar i lavafloden och smälter sönder och blir Darth Vader...

Men herregud, det där ska DU väl ändå inte se på?
Då kan du ju inte somna sen!!!!
" Äsch, säger han kaxigt...
Det där är ju inget läskigt.
Det blir jag inte rädd för"

Och dom orden kommer från killen som inte fixar " Indiana Jones, Goonies eller Gremlins " för det är för läskiga filmer...
I rest my case.
For now.
Han ligger just nu och ser  "Du är inte klok Madicken" som en MJUKARE övergång till sömnen antar jag ;)
Vi får väl se hur många monster det dyker upp i skepnad av en söndersmält Anakin ikväll.
Sanningen kommer alltid fram tillslut ;)

Själv ska jag se "Damernas Detektivbyrå" och krypa ner i sängen.
Den går redan på Canal+ .
Jag har för mig att den hade premiär bara för några månader sedan på bio och nu är den redan på tv.
Hm.
Börjar vackert iallafall och den kan inte vara lika KASS som filmen vi såg igår.
Det är stört omöjligt!
Denna får en trea bara på inledningen ;)

Imorgon är det redan dax för jobb, fyra dagars ledighet har gått snabbt tyvärr.
En vecka med sonen har gått snabbt igen.
Tyvärr :(
Men nästa gång han kommer är det SOMMARLOV, så då blir det MYCKET MER tid ihop.
Ingen tid i skolan betyder MASSOR med tid med mig.
Sonen spyr och jag hurrar ;)
Nu ska jag se filmen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0