Fotat.

Jag har fotat sonen ikväll.
Det blev väldigt bra bilder.
Imorgon ska jag köpa färgpatroner till min skrivare och printa ut lite bilder.

Sen ska jag ta tag i en present till mig själv, som jag har fått, som jag inte fixat ännu.
Imorgon blir det äntligen av.

Vi har sett film här...
Den måste sättas varningstext på...
För...
Den var så extremt dålig!
Jag lyckades lista ut en hel del av handlingen i förväg.
Vid ett tillfälle blev det så himla klockrent att sambon inte kunde sluta skratta.
Han vred sig i soffan som en "liten" kålmask och asgarvade.

Men så kom jag på mig själv att jag faktiskt satt och snackade sönder filmen och förstörde för sambon.
Det gör ju aldrig han när det är "Madde filmer ".
Nu tyckte inte han heller att denna var bra, men ändå.
Jag var tyst, men filmen blev inte bättre för det ;)
Filmen...
"Taken".
Skit i den, för den var inte bra.
Tyckte varken jag eller sambon.

Jag har ganska dåligt samvete.
Jag har verkligen lagt ner stickning och beställningen jag har fått!
Jag måste skärpa mig, annars blir det inga stålar.
Men jag har ingen inspiration till att göra ett mönster jag gjort TUSEN och en gång!
Så har jag ingen tidspress heller, då blir jag ännu latare.
Imorgon, SKÄRPNING!

Nu ska jag se "Project Runway".
Näst sista programmet.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0