Gaggar...

Herregud...
Jag har suttit och MINGLAT med min mamma och moster.
Dom dricker ett glas rött...
Och gaggar!

Det spelar INGEN roll hur många gånger man försöker byta samtalsämne och prata om...
ANDRA saker...
Så gaggar dom iallafall på i sina ÄMNEN som dom ALLTID gaggar om!!!!
Att dom ORKAR!!!!
Byt skiva säger jag bara.
Men det GÅR tydligen INTE.

Jag tror att jag har haft samma samtalsämne och samma gagg med dom i TYP 140 år!!!
Ingen överdrift.
Snacka om att dom har snöat in.
Gäsp ;)

Så har jag haft besök här ikväll.
Av granntösen.
Hon har gosat med Leo och käkat lite godis med mig.
Inte mycket, men lite.
Mysigt att hon kommer och umgås fastän inte sonen är här.
Fast hade vi inte haft kaninen hade det nog KNAPPAST varit intressant ;)

Tack vare hennes mamma så har jag FÖRMODLIGEN en utebur på G.
Det är kanske en person som har tingat den före oss, men ägaren skulle kolla.
Vi skulle höras imorgon.
Ville bara ha en SYMBOLISK summa för den...
Hm, hur mycket är det?
Vågar man säga 2-300 hundra eller???
Är det för mycket eller för lite?
Symbolisk summa, jag funderar tills jag ser vilket skick den är i.
Och OM den är otingad.

Nu ska jag lägga mig.
Min hals är svullen.
Helt röd ner i svalget.
Jag har ju inga halsmandlar kvar så...
Är det inte så djävla typiskt?
Kanske börja semestern med en sjukskrivning.
Jag blir så trött.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0