Goda vänner, en film regisserad av Clittan...

Goda vänner och en film...

Så blev jag på lite bättre humör.
Det sorgliga lades på hyllan ett tag.

Vi har skrattat, ätit godis, sett film, varit upprörda och suttit på nålar.
Vi såg filmen "Changeling" med Angelina Jolie.
Fyra olika filmsmakare i soffan och vi tyckte ALLA att den var jättebra!
Så filmtips igen då´ra : Changeling ;)
Mycket sevärd.

Clint Eastwood har förresten regisserat den...
Min bästa kompis mamma trodde en gång i tiden att han kallades för...
"Clittan".
Vi upplyste henne då om att han kallades för CLINTAN, inte Clittan.
C (K)littan är ju ett smeknamn för något HELT ANNAT...
Som i och för sig också kan vara med på film, men då är det filmer som visas efter klockan 24.
På VISSA VUXEN-KANALER!!!!
I´ll say no moore...

Nu är det då läggdags för mig.
Bara ett problem.
Någon har KARAOKEKVÄLL, UTOMHUS, i en trädgård, NOT FAR AWAY...
Om jag säger så...
Det DÅNAR i hela kvarteret.
Det sjungs och skrålas på djävligt HÖG LJUDNIVÅ!
Det är någon som har en djävligt bra ljudanläggning.

Jag hade inte sagt ett smack om jag hade varit ledig imorgon.
Eller jobbat natt imorgon.
Men jag jobbar dag och ska upp tidigt!
Om det inte lugnar ner sig så kommer jag troligtvis knata dit.
Det känns inte som om dom kommer att ge sig.

Vi har hört detta oljudet HELA kvällen, sen klockan 20.00.
Det försöks sjungas AC/DC och det låter FÖRTASKIGT, om jag nu ska låta bli och svära mera.
Sweet child of mine kommer nu ja...
Kul, det här blir intressant...
Oki...
Jag gör ett försök att krypa till kojs.
Öronproppar, CHECK...
Tror nog tyvärr att det inte hjälper.
See you tomorrow.
Be till gud att jag inte dödat någon innan dess ;)
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0