Han är inte kaninen längre...

Jag har fixat mina ärenden.

Sprang runt so ett "Jehu" på ÖB, Obs, Åhlens, Atterdags!
Och apoteket...
Jag fick lägga till alvedon till min shoppinglista idag.
Jag håller förmodligen på att bli förkyld.
Är sträv i halsen och hängig i kroppen.
Snorar massor :(

Kom hem och har hängt i trädgården.
Leo var ute under bevakning och hoppade och skuttade som en galning.
Han blir helt överlycklig av att få komma ut.

Och nu är han inte kaninen längre.
He is a person now ;)
Till och med min mamma säger BARA Leo nu.
Idag frågade hon mig om hon skulle spara tidningar till buren till LEO...
"Har du haft ute LEO idag."
"Du passar väl LEO så inte katten tar honom."
Som om jag vore FEM och inte vet hur jag ska ta hand om LEO;)

Nä, nu är han verkligen familj.

Lite suddiga idolbilder på mig och LEO!!!!







Ja, jag vet att det är gräsligt mycket pussbilder på mig och Leo.
Men han luktar så gott och är så supermjuk!
Han får stå ut med mycket, stackarn ;)

Så har jag gjort broscher till sjalar.
Just nu är jag uppe i 7 st, men det var bara 3 när jag fotade.



En rosa ska jag ha själv.
Sticka lugnt.




Kommentarer
Postat av: EVA

Emmas kommentar just nu är att båda våra honor kan få träffa Leo, så får vi många ungar i olika färger...ha ha ha....tänk om varje hona får 6-8 ungar, då du kan du verkligen få en farm av oss. Så kan vi sälja kaniner också under namnet canina resort visby. Passa på att sälj några sjalar samtidigt....

Stackars leo om han bara visste vad Emma planerar....



då blir vi "mormor och farmor"

ha ha ha



2009-06-22 @ 18:19:46
URL: http://evamamma.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Ha, ha, ha...

Jag skrattar ihjäl mig här!!!

Mormor Eva & Farmor Madde!

Vad härligt, inte för att jag tänkt mig att bli farmor innan 40, men kan Lillbabs så kan väl du och jag :)

Kul, snart är vi SLÄKT...

ha, ha, ha.

Emma får ta ett snack med Joar när han kommer hem så får vi se vad dom kan enas om...

Kram

2009-06-22 @ 22:10:15
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0