Jag kan inte stoppa mig själv ;)

Förlåt kära bloggläsare men jag kan inte stoppa mig själv...

Här kommer ÄNNU FLER "Leo-myser-bilder".



Leo var väldigt intresserad av sambons hår på armarna.
Han ville liksom gnaga lite på dom.
Sambon trodde att Leo trodde att hans armhår var GRÄS...
Eeeeh, tror knappast det ;)
Armhår och gräs luktar inte direkt lika...





Having a nice, cosy, moment med min Gammelhusse.
Jag sträcker ut mig och relaxar ;)

Så nu är det NÄSTAN slut på kaninbloggandet...
Sonens tjejkompis smider tydligen planer några hus bort...
Hon vill para sina två honkaniner ( när hon får dom ) med Leo.
Kanske vi startar en Kaninfarm här i kvarteret.
Namnförslag från BLIVADE MORMOR (Eva ;) och BLIVADE FARMOR (jag ;) skulle kunna bli " Canina Resort Visby " !
Ja, som en liten hyllning till den forna kaninmotståndaren Morsan ;)
Eller nå´t.

Vi får väl se om SONEN är pigg på det förslaget.
Nämner jag " TJÄNA PENGAR " i sammanhanget kommer nog "Sonen Wallenberg" tycka att det är en STRÅLANDE IDÈ!
Han och kompisen kanske kan ha en "KATCHING-BIZNIZ" och sälja kaninungar.
Splitta vinsten och så åker vi alla till EuroDisney när vi blivit rika ;)
Eller stoppa undan pengarna i en bank i Schweiz.

Jag förstod på Mormor att hennes dotter tyckte att det vore kul med en massa olika färger på kaninerna.
Jag gissar som sagt att sonen skulle tänka mer FINANSIELLT som sagt ;)

Jag och sambon har iallafall suttit som två djäkla pensionärer och kollat på "Lotta på Liseberg."
Han har haft kaninen och jag har virkat fler broscher.
Själv har jag knaprat alvedon.
Tog febern förut för jag kände mig verkligen hängig.
38.3 ?????
Va fan...
Jag hade på känn att det inte stod rätt till :(

Men med två arbetsdagar kvar så får jag fan bita ihop och gå till jobbet!
Jag skulle ju jobbat fredag också med det blir inte av.
Två dagar alltså.
Feber eller inte, jag jobbar!
Nu ska jag krypa till kojs och hoppas på det bästa tills imorgon.
Sticka lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0