Leo Playbunnie Mansion!

Leo STORMTRIVS verkligen i sin nya bur!!!

Han skuttar runt och hoppar upp och ner från taket på sitt lilla bo.
Han kryper in och ut ur huset.
Stampar med sin lilla baktass i golvet...
?????
Vad nu det står för?
Glädjestamp eller Kom-hit-alla-brudar-stamp, vad vet jag...

Jag har döpte det först till "Leo Mansion".
Men sen ändrade jag mig och döpte om det till :

"Leo Playbunnie Mansion"

Tyckte det lät fräckare,  "Leo Playbunnie Mansion " !
Om han nu ska bli "Avels-kanin-hingst" så måste han ju ha ett hem som matchar hans nya image ;)
Hugh Heffner, släng dig i väggen!



Vi har fått byta plats åt Leo.

Just nu står han i vardagsrummet, i dörröppningen till balkongen.
I trapphallen är det för varmt, när solen legat på så har han nästan tuppat av trots att han haft skugga.
Samma igår i uteburen.
Trots parasoller och skugga var det ju 30 grader i skuggan , vi kollade, så det blev FÖR VARMT!
Igår flyttade vi in honom i vardagsrummet och ställde honom i dörröppningen till "Las Palmas balkongen" så att det skulle bli mer FLÄKT.
Verkar gå bättre.
Undrar om inte garaget eller källaren hade varit bättre i dagsläget när det är så hett???
Där är det svalt och skönt...



Nu kryper jag in och gömmer mig i mitt lilla hus...



Åsso kan man sitta på taket och kolla läget eller äta.
Matskål på takterassen, PERFEKT ;)
Idag blir det bad och vi tar förmodligen med kusinbarnen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0