Metallica & pärlplatteöronhängen!



Solen skiner, härligt, härligt...

Sonen med vänner står i vardagsrummet och spelar Guitar Hero, Metallica!
Nu får dom inte stå där hela dagen, men gud så svårt det är att låta bli och spela.
Jepp, "Enter Sandman" för miljonte gången denna veckan ;)

Jag och sonen har även pysslat.



Vi har gjort öronhängen på pärlplattor!
Till mig.
Sonen har gjort dom gröna och blåa.
Jag ska pyssla fast hängen och så får vi se om dom håller.
Tänk vad påhittiga i den här familjen :)

Vi hade tänkt att ha en mysig familjedag och utflykta.
Det gick och sket sig.
Det har varit kompisar till sonen här sedan klockan 10.00.
Vi har lagt ner det för idag och försöker imorgon igen ;)

Jag ska jobba istället, jag måste jobba!
Sticka, sticka, sticka...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0