Michael Jackson.

Satte på nyheterna klockan 06.30.
Michael Jackson är död.
Oj.
Hjärtstillestånd.
Hm...
En av mina idoler som liten.

Tills han opererade sönder sig.
Sov i syrgastält.
Hade nöjesland hemma.
Gifte sig med Elvis dotter.
Blev pedofilanklagad.
Hängde sitt barn utanför en balkongkant.
Allt slutade handla om hans sång och dans, och det handlade mest om hans konstiga liv & leverne.

Fast musiken har det aldrig varit någe fel på...
Finns väl inte en låt jag INTE jag sjunga med i och bli danssugen till.
Hm.
Vilken konstig morgon, trots att det är en kändis som har dött så känns det som om man kände honom.
Fast så är det ju alltid förstås.

Idag har en FÖRKYLNING brutit ut!
Nu är jag täppt!
Därav feber och hängighet.
Jag måste göra en sväng på stan IGEN.
Samma Uppdrag som igår.
Presenter.
Jag hoppas på att min andra idé, som jag fcik igår, ska kunna inhandlas ;)
Den andra presenten blir ett PRESENTKORT.
Jag ska stå SHOPPINGKLAR prick klockan 10.00 på Öster, för IDAG ska det GÅ FORT!

Måste ringa Zoo-affären och försöka få till en kloklippning på Leo också.
Han rivs inte med vilje, utan när han tar spjärn.
Både jag och Emma är kaninrivna.
Ett annat mål under dagen.

Sticka klart sjalen...
Kan man ju hoppas att man hinner också...

Jag har grym SONEN-LÄNGTAN också!
Skulle helst vilja att han kom hit på redan på söndag, eftersom han åkte i söndags :(
Men jag säger inget...
Vi får se, har jag TUR så kanske LEO drar och han vill komma tidigare.
JAG LÄNGTAR!!!!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0