Nu svettas jag...

Ok, nu svettas jag...

Är nyduschad och fräsch...
Eller...
Borde jag vara och det är jag, till viss del.
Svettningarna beror alltså inte på att jag tränat.
Det beror inte på att solen lyser och det är varmt ute igen.
Nä, det beror på tandläkaren.

Jag har inte en "riktig" tandläkarskräck men en halvdan "Borr-och-blåsa-med-luftsprut- i-munnen-eller-putsa-tändera-allmänt-obehaglig-fobi..."
Typ.
Och skräck för eventuella kommande kostnader då såklart.
Jag vill verkligen inte, men jag måste.

Ok, svettig, nervös och allmänt ont i magen...
Inte kul att vara jag just nu.
Inte kul för tandläkaren att få in en svettig patient som kommer svetta ner hela undersökningsstolen.

Var är mina NERVER när jag som BÄST behöver dom?????
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0