Och vinnaren är...

Jag har sett sista avsnittet av "Project Runway".
Min favoritserie :)
Nu är det slut  så nu har jag inget roligt att se fram emot på tv´n alls :(
Tyvärr vann inte min favorit...
Jag gillade Kenley bäst, coolast stil på kollektionen och kläder som jag själv skulle vilja ha, men hon kom trea.

Jag önskar jag kunde sy lika bra som dom.
Jag blir så avis.
Grön av AVIS!

Tyvärr är jag pigg som en mört också.
Jag ska jobba imorgon så jag måste i säng, men nu är det ju det här med sjalen...
Ja, ett himla tjat jag vet...
Men jag har " Jag-är-på-slutet-vittring" och då har jag svårt att varva ner.
Jag blir så speedad så det är inte klokt!
Jag skulle lugnt kunna sitta några timmar till och bli klar.
Men som sagt, jobb imorgon och då duger det inte att komma som en TRÖTT TRASA.

Kommer jag ioförsig vara ändå, det är WAY PAST BEDTIME för mig iallafall.
Hopplöst, jag skulle behöva vara ledig imorgon och få sitta uppe nu, tills jag stupar.
Jag vill sticka.
Fast jag kryper ner i sängen och drömmer om MINA KOMMANDE kreationer.
"Mad Runway" kanske ;)
Ses i mörra...
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Och jag som gillade Korto så mycket! Jag är också sticksugen men kan inte komma på vad jag vill göra, just nu är det idétorka.

2009-06-09 @ 09:30:22
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Jag tyckte faktiskt att alla tjejerna hade snygga kollektioner, även Korto och hon som vann.

Svårt att välja någon egentligen...

Så du har du idétorka...

Hm, det lider inte jag brist på ,snarare uttråkad på nuvarande projekt ;)

Det kan ju lätt bli så när man måste göra många sjalar i samma modell.

Efter sig...

BORING!

Själv har jag haft STICKFÖRLAMNING fast nu har den släppt, tack och lov.

Annars blir det ju inga pengar i min sjalkassa ;)

ha det gött :)

Hoppas din idétorka släpper snarast!

2009-06-10 @ 09:08:15
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0