Retligt & underligt.

Med ENDAST femton maskor kvar på den gröna sjalen så har jag fått kramp i min vänsterhand.

Rejäl kramp.
Jag har suttit här och masserat och milt slagit handen här för att ens kunna röra den igen.
Jag har aldrig varit med om sådan skitond kramp.
Det strålar liksom ut i benen i handen känns det nästan som.
Så nära att slutföra, och jag var tvungen att lägga ner :(
Surt!

Och när jag gick ut i badrummet så har jag fullt med knottror på händer och fötter!
?????
Det hände för en två veckor sedan också, det bara kom, på någon minut.
Samma nu ikväll.
Ser ut som nässelutslag, men kliar inte.
Jag fattar ingenting.
Det enda jag kan komma på är att jag ätit "okänt" godis idag, om det skulle kunna vara det?

Hoppas att det är borta till imorgon och INTE sprider sig till ansiktet, för då får jag TOKSPEL.

Ringde sonen idag igen.
Bara för att höra hans röst.
Han var på humör för att prata för en gångsskull.
" Vad finns det annars att göra här i småland " som han sa :)
Gullegubben.
Kan det bli måndag snart?

Jag har förmodligen en lugn dag imorgon och sedan festligheter på söndag.
Så imorgon blir det slutförande FÖRHOPPNINGSVIS av sjalen, och början på ett HELT NYTT PROJEKT!
Virkat.
Nu är jag så trött på stickning just nu, så jag kommer inte att röra några stickor på BRA MÅNGA månader.
Av stickning får jag kramp, av virkning får jag inga "skador" ;)

Jag hade något mer jag skulle skriva om, men det glömde jag faktiskt bort.
Hm.
Jag får återkomma till det imorgon.
Nu är det läggdags och ännu en dag till ända :)
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: andreas

Tjena!

Du har visst också hittat min blogg. Jag är inte så förtjust i att skriva, så det blir mest bilder. Men du skriver ju så att det glöder. Misstänker att du har ett mobilt bredband, eller? Vi ses i veckan. Måndag och lördag kan vi ej, annars öppet. Gillar sonen kneippbyn?

2009-06-27 @ 09:54:19
Postat av: Bloggaren Herself

Hejhopp!

Ja, jag hittade den för din kära fru hade skrivit om den på Facebook :)

Har lagt in den under LÄNKAR på min blogg också.

Fattar inte riktigt vad du menar med att vi har mobilt bredband???

Har detta med bloggen att göra?

Eller?

Hm...

Du får väl förklara när vi ses =)

Jag satsar på en karriär som författare i nästa liv, appropå bloggandet då ;)

Jag/ vi har inget inplanerat mer än på onsd. jag har möte och sedan är det kalas på kvällen.

Ni måste komma förbi och ta en fika och visa tjejerna vår lilla kanin.

Astrid kommer nog DÖ ;) av gullesjuka...

Sonen gillar Kneippbyn :)

Vi hörs av i veckan. KRAM!!!

2009-06-27 @ 20:39:01
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0