Stickförlamningen har släppt!

Ok...
Äntligen har det släppt.
Min Stickförlamning...
Jag har fått fart på stickorna igen och nu går det undan.
Kan bero på att jag närmar mig slutet och ser " Ljuset i tunneln".
Nu ska det bli klart, så jag kan starta med nya projekt :)
Hurra.
Senast TIDAG ska jag vara klar har jag bestämt.

Och...
Idag ringde hon som har beställt denna sjalen jag jobbar på nu, och hade ett nytt projekt till mig.
Hon har sett en poncho/tunika på Yllet som hon vill ha.
Jag har fått ett uppdrag att kolla om det går att få tag i mönstret eller om jag har något liknade.
KANON, nytt projekt som kanske går att göra.
Projekt = pengar...
I like :)
Det går bra nu, kompis det går bra nu.
Nu är min bloggpaus över.
Tillbaka till stickorna.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0