TACK , I rock!

Jag kan bara säga TACK!
Tack för mailet!
Kände mig lite mer upplyft när jag läste det.
Man kan ju bli så där LAGOM DEPPIG när man tänker på vad man för vidare till sitt barn ;)

Jag har fått mail idag, där stod det:

" Asch, li
te svärord har väl ingen dött av.

Jag tror att du är världens coolaste morsa!

Hade jag fått välja morsa hade jag valt dig.
U rock! "

Ok!!!!!!
I rock!
Det visste jag väl ;)
Fast svärord är inte så himla fint alltså...

Idag har jag rört på fläsket...
Snäck & tillbaka.
Det behövdes verkligen kan jag säga.
Jag kände mig som en TUNNA idag ;)

Jag och sonen hade filmkväll igår, och SVULLADE ;)
Sonen fick en tjuga och gick över till macken för att handla godis.
Han trodde att det var till oss båda tydligen.
Men jag hade ju hittat godis på Ica Maxi för 4.90 häromdagen, så jag hade mitt lilla lager ;)

Så kom han in.
Med en kexchoklad och blandgodis från deras SVINDYRA godishylla...
Så sa han :

" Mamma, jag köpte kexchoklad som vi kan dela på...
OM du vill ha...
( han VET att jag inte gillar kexchoklad så där översvallande mycket )
"Och så köpte jag godis till oss båda."
( amen NUSSE DÅ, tänkte jag, så söt han är...
Köper godis till oss båda :)
Så tar han upp påsen.
" Den här är till dig! "
Och så ger han mig EN Fudgegodis....
" Resten ska JAG HA"!

AMEN TACK ska du ha då, sa jag...
Och tänkte att dom där JOAKIM VON ANKA fasonerna måste VI verkligen börja jobba på NU!

Då tog jag fram MIN JÄTTEPÅSE med Karamellkungengodis och sa :
Behåll du din FUDGEGODIS för jag har eget!
"Amen är ALLT det där DITT? " sa han...
Ja, sa jag OCH...
Jag delar INTE MED MIG!
Så det så!

Vi såg " Vi hade iallafall tur med vädret, igen "
Alltså det var nog det SÄMSTA SKIT jag sett sedan jag såg...
Nån Steven Segal-film med något EX för hundra år sedan.
Sonen skrattade och jag bara gapade av...
Förvåning.
Men för allt i världen, SE DEN INTE!!!!
Har man sett klassikern så behåll den i minnet och skit i denna!
Den var så djäkla dålig att jag finner inte ens ord!

Jag höll masken dock inför sonen och log pliktskyldigast när han skrattade åt filmen.
Irk!!!!!
Den får FEM  "Irk" av fem möjliga ;)
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0