Tagit det GANSKA lugnt.

Idag har jag tagit det ganska lugnt...
För jag har inte haft något val.

Började dagen med en motionsrunda.
Visade sig vara "The big mistake of the day ".
Jag har blivit DÖ-RISIG.
Jag borde veta bättre än att träna med förkylning i kroppen, men jag behövde få komma iväg.
Så nu får jag lida för det.
Är helt sänkt.
Har legat inne sedan klockan 16.30 på soffan.
FEBER IGEN, plus att jag känner mig risigare än jag gjort sedan jag började känna mig risig.

Satt i trädgården några timmar.
Minglade med mamma, moster och Emma-bästisen som kom förbi.
Blev klar med den gröna sjalen :)
ÄNTLIGEN!!!!
Och bestämde mig för nytt projekt, har börjat...
Men sen tog det stopp.
Jag är så seg i huvudet att jag inte fattar vad jag läser.
Jag ser i kors.

KUL!
Har jag nämt att jag har semester också?????
Så djävla typiskt :(
Hade massor jag skulle blogga om här idag, men jag lägger ner nu och dumglor på tv istället.
Hoppas på ett mirakel till imorgon för då ska vi på fest.
Sticka lungt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0