VÄDERNARKOMAN!

Jag är en VÄDERNARKOMAN kan jag tala om!

Förr var jag det för att jag ville SOLA typ hela tiden.
Nu är jag det för att jag vill att värmen ska stanna kvar.

Jag följer VÄDERLEKSRAPPORTEN just nu som en amfetaminist i jakt på amfetamin!
Ska det bli soligt och varmt...
Kom igen, kom igen...

Och igår började jag SNEDTÄNDA rejält när jag såg Rapport!

Värme idag och sen skall resten av veckan ligga på 10-15 grader!!!!
Vad fasen är det för himla sätt av VÄDRET att göra så???
Här får man GÖTTA sig i några dagar åt högsommarvärme och sen ska det bli kallt igen!
Nä, fy tusan vad taskigt.
Jag har hängt in mina tjocka jackor och jag har inte lust att plocka fram dom igen :(

Men antagligen har jag väl inget val om det ska bli kallt framöver.
BLÄÄÄÄ!

Och appropå narkomaner så ringde jag KLING & KLANG idag.
Polisen alltså ;)
Jag var på Atterdags / mataffären och handlade, och där stod en man och sålde "Situation Stockholm".
Sönderslagen i ansiktet och full med skärsår...
Hög som ett hus på något TREVLANS nedåttjack.
Han var så påtänd att det var hemskt att se.
Jag ringde en jag känner som är polis, och rapporterade.

Dom skulle plocka upp vederbörade och ta hand om honom.
Jag misstänker att det blir några timmar i fyllecell och sen släpper dom ut honom igen.
Så sätter han igång och knarkar och allt är som vanligt ;(
Stackars trasiga människa.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0