15...

Att få en bild på någon som fyller femton...
...är stört omöjligt kan jag meddela...

Inte för att jag skulle lägga ut en bild på ett barn (förlåt;) med en ren ansiktsbild på bloggen, för det gör jag inte.
Antingen blir det från sidan eller med övertäckta ögon.

Men jag ville knäppa en bild och ha i albumet och titta på.
Komma ihåg sötnosens femtonårsdag.
Men se det var lögn i FAAAAAAN det...

Här tas inga bilder som inte TRE tjejer i tonåren fick ha någon kontroll på.
Spelade ingen roll att jag LOVADE på heder och samvete att jag inte skulle spara några "fula" kort.
Spelade ingen roll att jag sa att ju mer ni håller på " så där " ( göra miner och hålla för ansiktena ) desto fulare bilder blev det...
Hjälp.

Att dom knäpper bilder till höger och vänster på varandra är OK, men inte när MOI skulle knäppa några minnesvärda bilder.
Vilket liv det blev...
" Neeeeej, sluuuuuta ".
" Lägg aaaaaaav ".
" Jobbiga ni é dååååå "

Ja, lite så lät det ungefär.
Jag fick inte ETT ENDA BRA KORT...
På femtomåringen...
Suck... ;)

Men jag fick ett annorlunda ;) kort på lilla bebisen som var med på kalaset.
Blir man lite tröt och grinig på kalas är det bara att mamma vänder en UPP & NER så är kalashumöret på "G" igen...



Tänk så enkelt det var när man var liten...



Det fick bli en bild på sambon när han försökte fota födelsedagsbarnet också.
Han fick säkert bättre bilder än mig, för han satt bättre till.

Gottgottigottgott var det iallafall på kalaset.
Det blev kaffe, bullar, kaka och MARÄNGTÅRTA.
Supergott och jättetrevligt!
Och en jättesöt femtonåring, going on SIXTEEN...
Aj, aj, aj...
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0