Bullarna!

Jag glömde ju BULLARNA!!!!



Synd att det inte är DOFTBLOGG kan jag säga!!!
Så smarriga dom blev.
Yes, jag har ätit en och mamma fick färsk bulle till morgonkaffet :)
EXTRA mycket smör och socker i så att dom blir EXTRA SAFTIGA!
Torra bullar göre sig icke besvär ;)

Mamma sa :
"Gud, dom var ju lika goda som mina... "

Oj, hoppsan, BULL-GURUN godkände bullarna...
Jädrars sicken tur!

Jag kan ärligt säga att min mamma är kass på att laga mat.
Jag är ju som bekant UPPVÄXT på halvfabrikat och burkmat när mamma lagade maten.
Om pappa och mormor stod för maten var det HEMLAGAT och jättegott.
Men mammas intresse för matlagning är SVALT och inte en kullinarisk upplevelse direkt...

Men baka BULLAR, det är hon en FENA på!!!!
Jag vet ingen som bakar så goda bullar som hon!
Och mina blev godkända.
LIKA GODA som hennes.
From the PROFFS herself.
Det ni ;)

Så alla som kommer på kalas på lördag vet att det blir goda bullar iallafall.
Om nu resten skulle smaka skit.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0