Dålig film.

Vi började se på en film här.
"Eden Lake".
Se inte den...
Vi ville se en rysare, sambon tog den som låg på 1:a platsen på Dvd-listan.
Vi såg ca 20-25 minuter in i filmen, sen stängde vi av.
Sambon ville inte heller se.

Det var ingen rysare, snarare en "Tortyr & jaga-film".
Såna filmer gillar inte jag.
FÖR mycket verklighet kallar inte jag rysare.

En rysare för mig är övernaturliga fenomen, spöken, andar, vampyrer, zombies och döingar av alla de sorter...
Sån´t som är skitläskigt med inte riktigt verkligt.

Filmer som den här är thriller eller splatter + tortyr.
Skitfilm.
Jag går och lägger mig istället.
Inget att se på tv.
Orkar inte virka eller sticka.
Nya tag imorgon och hoppas på en bättre dag.

Jag har tagit ett beslut.
Känns bra.
Ska bara fundera lite på hur jag ska lägga fram saker&ting.
Kan bli jobbigt men det får jag ta ;)
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0