Gud va mycket...

Gud va mycket jag har hunnit med idag.
Städat, handlat en massa till kalas och en massa mer...
En av mina vänner har varit och fikat.
Fler ÖRONHÄNGEN ha gjorts.
Allt i ett flygande fläng...





Gröna små löv...
Personliga favoriter, såklart gjorde jag till mig själv ;)



Gula små glaslöv.

Och så stod sambon och gjorde "kvällsmat"...
Tonfisksallad.
" Ska du inte ta en bild och lägga ut på bloggen ?"
... sa han lite spydigt...
But OF COURSE darling sa jag då ;)
Bild på sambon som gör sallad.
Varsågoda...



Och om ni tror att han bantat som en GALNING nu dom senaste 2 veckorna kan jag meddela att :
Det har han inte gjort...
Bantningen har legat på IS...
Och jag sover FORTFARANDE i vardagsrummet för att slippa SNARKET...
Men nu är det NYA tag igen.
Jag håller FORTFARANDE tummarna ;)

Så fick jag en present idag, av sambon...



Va...
Caroline af Ugglas!!!!
Fattar han att om han går och köper " sin icke favorit " så måste han ju lyssna på den också...
När jag lyssnar.
Jag blev jätteglad och den var jättebra!
Bra texter och bra sång.
Jag gillar hennes hesa stämma, hon har karaktär och PERSONLIGHET i sin röst.

Nu ska vi snart hem till en kompis och se La Final på " Let´s Dance ".

Men först till något skoj...
Jag ringde och bjöd sonens pappa, Bonus-mamma och lillasyster på kalaset imorgon.
Och dom kommer :)
Sonen vet inte om det, så det blir en så himla KUL ÖVERRASKNING!

Vi har inte firat sonens födelsedag ihop sen vi flyttade isär, men vi har firat kalaset han haft med kompisarna tillsammans.
Vi är ju liksom inte osams, bråkar, vi försöker samarbeta så mycket som möjligt...
Inte alltid överrens, men för det mesta...
Detta kändes som ett nytt grepp att ta till, fira sonen ihop, tyckte jag.
Han kommer bli JÄTTEJÄTTEJÄTTEGLAD.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske din sambo oxå behöver ta bort mandlarna, så det blir tyst och skönt i sovrummet? ;)

2009-03-28 @ 09:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0