I rabatten.



Kolla vad jag plockade i rabatten nu när jag kom hem...
SNÖDROPPAR!
Är våren på väg eller ÄR VÅREN PÅ VÄG?
Den är på väg :)
Snacka om humörhöjare.

Den här lilla buketten är till alla mina kära bloggläsare...
Men SPECIELLT till min kusin i Norge, som hade snö i mängder, sist jag pratade med henne.
Vårblommor till dig, så du vet vad som väntar på "Björkis" om 1 ½ månad :)
Vår...

Idag har jag haft en del väntetid på jobbet.
Perfekt för lite stickning.


Jag provar mig fram med restgarner på det ENKLASTE av handledsvärmare...
Två ½ timmes jobb.

Dom ovan är enkla och ganska fula.
Nu går jag på finare grejer och ska sticka in lite pärlor.
Det blir YTTERLIGARE en present till mamma.
Tar NOLL tid.
Finare mönster = finare handledsvärmare.
Perfekt.
Försöker döva min ångest, som är BOKRELATERAD ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: asa

Kan nesten ikke tro det er sant...veldig vakre blomster. lengter nu enda mer til 3.april...jippi!

Klem fra Norge.

2009-03-06 @ 18:38:56
Postat av: Bloggaren Herself

Väl bekomme...

Kramis

2009-03-06 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0