Kattungar & Perfekta paret.

Imorse vaknade jag ur världens mysigaste dröm.

Jag drömde att vi hade fått kattungar.
Min katt, som jag inte har, hade fått två kattungar och vi hade hittat två små bäbisar i sonens garderob.
Precis när jag vaknade upp så låg jag i min säng och gosade med kattungarna.
Och jag kunde till och med KÄNNA den mjuka pälsen..
Så vaknade jag och blev dösnopen för att det bara var en dröm.

Måste vara att jag haft dom där videkissarna i bakhuvudet eller nå´t...

Så hade jag en massa jag kände jag ville skriva om vad gäller det här med dödshjälp i livets slutskede.
En riktig "het potatis" i nyhetssammanhang.
Inte för oss som jobbat inom äldrevården...
Eller för dom som jobbar på sjukhus gissar jag.
Men för folk i allmänhet.

Fast jag kom av mig...
Trots dödshjälpsdebatt, stort knarkbeslag av Tramadol och 17-åringen som sköt ihjäl en massa folk så har jag fastnat för en annan nyhet...

Jag blev så FÖRUNDRAD över nyheten att Carola & Kicken är ihop.
Så otippat liksom.
Så omaka liksom.
Så konstigt...

Carola & Kicken.

Ja, alltså jag kan då inte för mitt liv fatta att någon skulle vilja vara ihop med den där superkonstiga Carola.
Hon är så CREEPY, opersonlig och konstig...
Obehaglig på något sätt.
En som ler med munnen men inte med ögonen.
Falsk.
Det är RYSFAKTOR för mig när Carola öppnar munnen och pratar.
Sjunga är hon ju duktig på, men som person...
Hu.
Fast hon kanske är helt annorlunda privat.
Men det BETVIVLAR jag...

Och så är hon BOTOXAD till en STELHET, att en STATY har mer uttryck i ansiktet än hon.
Stirrande ögon, stelt fejs och ett leende värre än The Joker i Batman.

Och så har Kicken blivit kär i henne.
Ja, Kicken.
Han, trummisen i The Poodels, som min kompis dotter tyckte att jag passade bra ihop med.
Utseendemässigt då alltså.
Vi är jättelika och kunde få små barn som såg ut EXAKT som oss.
Mini-MaddeKickar...
( se Kicken & Jag = Äktenskapstycke ;)

Jag får faktiskt inte ihop dom två som ett par.
Men det ska nog jag kanske skita i.
Låt Miss Halleluja-Freak och Mr Hårdrockstrummis leva lyckliga ihop i alla sina dagar.
Dom kanske kan ha lite nytta av varandra också.
Starta ett eget band, FAMILJEBAND...

Kicken kan lämna The Poodels och börja spela trummor med Carola istället.
Bandnamnet skulle kunna bli :
"Halleluja Hardrockband "
Lite "Lordi"-varning där, men varför inte???
Dom har ju redan schlager och Svensktoppsmeriter båda två.
Deras första HIT blir nog möjligtvis en cover på Lordis " Hard rock Halleluja "
Vem vet.
Nä, nu när jag tänker efter, dom passar nog himla bra ihop.
Det perfekta paret.

Världen går under.
Människor dödas.
Djur plågas.
Och jag tänker på Carola & Kicken.

Jag kanske borde söka hjälp.

Jag återkommer med " Dödshjälps-frågan".
När jag samlat mig efter Carola-nyheten...
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0