Klant...

Jag har suttit och stickat.
Halvglott på Tomteburken.
Pratat med en kusin ;)

Det där med rödbetor kan jag meddela att det ska jag låta bli...
Fan så typiskt!
Soppan var ÄNNU godare idag när den stått till sig men...
En timme efter maten kändes det i skinnet direkt.
Och så kom det röda bulor.
Jag är verkligen HYPERKÄNSLIG.

Antagligen så innehåller rödbetor en MASSA naturligt natrium.
Eftersom det gör ont i hyn också.
Fan igen :(

Så glömde jag berätta förut, hur jag lyckades klanta till det när jag sprayade Sonja.

Jag hade på mig träningskläder.
Och annars när jag har sprayat med spraylack så har jag antingen bytt till ett par gamla, förbrukade glasögon eller varit utan.
Idag GLÖMDE jag det.
Satte igång och sprayade och det blåste lite och...
Helt plötsligt upptäcker jag att jag knappt ser något.
SKIT, mina BÄSTBRILLOR.
Jag fick kasta mig upp och försöka göra rent glasögonen snabbt med terpentin och diskmedel innan det stelnade för mycket.

Det gick, tack och lov!
Men...
Nu sitter jag här och ögonen svider pga terpentinet på glasögonen.
Dom är superirriterade av "ångorna".
Inte så kul.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0