Klar för att slappa!

Vaknade 10 imorse.
Fast egentligen blir det 09.
Sovit 8 ½ timme, som en stock.
Jisses vad trött jag var igårkvälls.
Ända in i märgen trött...

Tog lite kaffe och en bulle till frukost.
Sonen ville ha tårta till frukost och extra jordgubbar.
Vassegó, sa jag och satte fram den NYTTIGA, HÄLSOSAMMA frullen.
Gick ner till mamma med 2 bullar också.

"Åh, tack sa hon, men jag har redan ätit dina bullar till frukost. "
Jaha, sa jag, och hur gick det till?
" Jag snodde "ett par" med mig från fikabordet igår. "
Ok, VARSÅGOD då, sa jag ;)

Sen drog jag på mig löparskorna och DROG UT PÅ VÄRLDENS SKÖNASTE spring-promenad.
Precis vad jag behövde idag!!!!
Frisk luft och lite motion.
Så mycket som jag varit inne den senaste veckan har jag nog inte varit på flera år...

Kom hem.
Duschat.
Har målat på min sjalskylt som dom där "ligisterna" slängt sönder för någon månad sedan.
Nu ser den fin ut, på håll iallafall.
Har satt ut några av mina öronhängen i butiken :)
Nu ska jag och mamma ut och plantera dom där videkvistarna som har stått och fått rötter.
Sen pyssel och slappatajm :)
SKÖNT!
STicka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0