Krampbrobodi :)

Idag har det varit en TOPPENDAG!
Jag har varit i Fole och shoppat garn i "Krampbrobodi "
Hurra!
Vilken HÖJDPUNKT på veckan liksom.
Inget som kan toppa detta kan jag säga ;)

Detta blev resultatet...



Ett GARNBERG!
Lite till måste nog in i min lilla bod innan SOMMARSÄSONGEN drar igång ;)

Problemet är...
Att jag blev DÖKÄR i det här SKOGSGRÖNA garnet.




Jag har lovat mig själv att när jag sålt två sjalar, ska jag göra en sådan här till mig själv.
Bra deal med mig själv, tycker jag.
Me, myself and I...

Det var jag och morsan som drog iväg.
Och en av mina kusiner.
Som kom förbi och hade tänkt sig en fika precis när vi skulle dra iväg.
Han åkte med och fick vara garnsmakråd ;)
Så kom vi hem precis, och tog en fika nu istället.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta på en solfjäderssjal som jag började på igår.

Jag skippar HELT den där bruna sjalen jag började med.
Jag är trött på färgen helt enkelt.
Mönstret är fint men inget mer brunt i butiken.
Jag lägger undan det påbörjade arbetet och tar upp det igen när det saknas något brunt.
Gud så smart jag är ;)

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0