Nu djä-lar...

Kom precis hem...
Nu djä-lar har jag SHOPPAT!
För hur mycket pengar som helst.

Men det var det värt ;)
Och ÄNTLIGEN....



Nya joggingskor.
Det var i sista sekunden för dom andra jag har ger mig höft-och behinneskador...
Nästintill...

Så har jag köpte en massa NYTTOPRYLAR och ett nytt minneskort till kameran.
Jag har kunnat ladda 10 bilder i taget på internminnet när jag fotat.
Inte så kul.
Innebär att jag har måstat ladda över bilder stup i kvarten, så mycket bilder som jag tar per dag.
Nu kan jag ladda på kortet igen :)
Jag köpte även :





Två blusar :) :) :)
Så mycket JAG finns knappt som dom här blusarna ;)
Den översta ser kanske lite "cirkusaktig" ut men den är verkligen JÄTTEFIN på.
Och VERY ME, som sagt var.
Nu är jag fattig, men nöjd och glad.
Gud så snabb, snygg och fräsch jag kommer känna mig ;)

Lite pärlor blev det också.
Men dom kostar ju ingenting, typ.
Nu är jag SKITSLUT.

Jag och Miss Sofie var ute och sportade i 2 timmar på morgonen.
Sen tre timmar på stan.
Mina ben VÄRKER.
Bara så ni vet.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0