Ny sjal.



Ny sjal, pissdålig bild.
Men som vanlig har jag så dåligt tålamod så jag lägger ut fula bilder först.
Sjalen är ljung-lila med vit kant...
Svårt att få rätt färg när det är kväll och TOA-LYSRÖRSLJUS.

Hm.
Jag är lite skeptisk till den vita kanten, men jag får se imorgon med OTRÖTTA ögon och i bra ljus.
Den kändes bra när jag började, men sen vet i fan...
Jag tror att med en mörkare jeansjacka kan det nog bli skitsnyggt.
Vi/ jag får se imorgon som sagt.

Jag har ägnat kvällen åt att spela lite spel med sonen.
Han förlorade...

Han har ärvt sin FARS VINNARSKALLE, blir sur och vill ha REVANSCH GENAST när han förlorar.
Alternativet är att han börjar GRINA och tjuta för att han förlorat.
Blir jättearg och kan inte sluta grina...
Man är världens TASKMÖRT som vinner på HANS BEKOSTNAD...

Spelar liksom ingen roll att  man säger :
Spela spel går ut på att vinna eller förlora.
Ibland vinner man ibland förlorar man.
Struntar väl han i...
Huvudsaken är att han VINNER JÄMT.

Fast idag blev det inga tårar.
Bara " vi spelar igen, ååååh nu vann du, vi spelar igen"...
Men se det kunde inte jag för det var ju...
Nattedags för honom och " Det okända " för mamsen.
Som ni vet...
I love the spöken ;)
Min idol Jörgen var pricksäker och plockade många billiga poäng på dom " spökutsatta ".

Sambon sa lite torrt :
" Du älskling, jag tycker Jörgen har bara mer och mer GULDSMYCKEN för varje program som går av " Det okända".
Han tjänar nog bra med stålar på det där... "

Sambon menade ANDE-SNACKNDET gissar jag.

Hrmph...
Fnys...
Jaha, OCH???
Såklart Jörgen är värd att få en massa guld av en massa tacksamma tanter som har fått kontakt med sina döda anhöriga tack vare honom.
Jörgen ÄGER, som sonen skulle ha sagt ;)
Eller ÄH, han lurar säkert ALLA men jag gillar Spök-Jörgen ändå!
Nu ska jag sova.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0