SHOPPAT :)

Det blev en arbetsdag med lite SHOPPING idag...
Ja, så lyxigt kan jag ha det på jobbet VISSA dagar.
Helg, inget direkt att göra, jag och Chifen gick ner på stan.

Det blev:



Melodifestivale-cd´n till sonen...

Nu djädras ska det spelas Caroline Af Ugglas så det står HÄRLIGA till ;)
Sambon kommer få rysningar av OBEHAG.
Och jag, rysningar av VÄLBEHAG ;)
I like.

Så såg jag en parfym.
Vi var på Åhlens.
Det såg ut som en POLKAGRIS med en chilli på...
Hm, tänkte jag, jag testar...
Sprayade på mig och...
Dra åt pipsvängen vilken god parfym!!!!
Den luktade GODIS.

Vi gick runt där inne och jag gick och sniffade på min hand.
MmmmMMmMmmmmMMmMmmmm.
Chifen sniffade.
MMmmmMmMmMmmmMMmmMmm.
Vi gick ut.
Jag sniffade.
Näsan satt nästan FASTLIMMAD av allt sniffande.
Chifen sniffade och frågade :
"Alltså Madde, ska du inte köpa den där parfymen, den var JÄTTEGOD på dig..."

Nä, jag har nog inte råd...
Vi gick in för att kolla vad den kostade...
!99 kr!
Asch, jag fick BARNBIDRAGET igår.
I´ll buy ;)

Så jag köpte VÄRLDENS SNASKIGASTE PARFYM...
SLISKIGT så in i bängen.
Men sån´t gillar ju jag :)



Min nya POLKAGRIS parfym!
Nu kommer jag inte bara ÄTA godis, jag kommer även LUKTA GODIS...
Det ju det jag säger, man kan ALDRIG få nog av godis.
Ever ;)

Så blev det faktiskt ett inköp till.
Ett par nya solbrillor.
Med en PIKANT detalj som jag INTE GILLAR!
" Coco Chanel-ringar... "
Vad är då det tänker ni?
Jo, jag ska visa, lookie, lookie :



Chanel-ringar på sidan av brillorna.
Inte JAG direkt.
Jag tycker verkligen inte att det är snyggt!!!
Lite för mycket ÖVERKLASS för min smak.
Östermalmigt, typ...
MEN...
Grejen är att det är EXAKT likadana GLAS FRAMTILL som på dom som jag köpte förra året.
Som jag älskar!
Som är SÖNDER.
Och det är ändå framsidan som räknas, så jag kan leva med dom där " Preppy-sidorna " :)
Slut på shoppingen och pengarna i plånboken ;)

Nu sak jag ta en snabbdusch, sen kommer mina vänner.
Middag och video på NYA Tv´n!!!!!!
Platt-tv´n, om nu någon har glömt det ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0